20/04/2022

Canavar Haftası - Ogroids


Greetings!

Witcher'lar, sıradan bir Canavar Haftası etkinliği ile, karşınızda Spokko!

Evet, bayağı hatta basbayağı sıradan, tırt bir haftalık etkinlik bizi bekliyor. Aslında bakarsanız bu postu yazmak istemiyordum ama geleneğim bozulmasın istedim. Bu konuda biraz pimpirikliyimdir. Oyunu bırakana kadar blog yazarlığını da bırakmam.

Bu arda şöyle bir şey de oldu...

Postu yazmadan daha geceden etkinliğe bir göz gezdireyim derken, tüm görevleri (Cyclops görevi hariç, gündüz olmasını istiyordu) bitirdim. Şaka değil, 1 saat sürmedin inanın. Tüm görevler geldiği andan itibaren 40-45 dakikada bitti. Artık oyundan sıkılmaya başladım sanırım. Neyse çok uzattım, etkinliğe gelelim.

Bu kadar sözden sonra, artık Ogroid sınıfıyla yüzleşmeye hazırsınızdır umarım. Ogroidler hakkında bilmediğiniz yok diye tahmin ediyorum. Kentilyon tane öldürdük çünkü.

Güncelleme ile gelen metin açıklamasında şu söz dikkatimi çekti: "Gücünü ve bilgeliğini test etmen için sana zorlu görevler bıraktık." Şaka gibi! 40 dakika sürdü ya, 1saat bile değil. Bu mu haftalık dediğiniz etkinlik?

Zaman çok önemli tabii ki. Siz gene de benim gibi sitem etmeyin. Oyuna devam şimdilik.

Farewell!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder