13/04/2022

Canavar Haftası - Wererat

 

Canavar Haftası - Wererat

Greetings!

Witcher'lar, Nisan ayı dumurum devam ederken, 2. Canavar Haftası etkinliğini sizlerle paylaşmaktan utanç duyuyorum. Maalesef öyle, Spokko Amca bizi ters köşe yaptı. Daha önce Bestiary'de tamamladığım 100'lerce kez kestiğim bir canavarı (üstelik yaygın bir tür) zaten istediğimde keserim. Bunun için etkinliğe hiç gerek yok Spokko. Ben hala şoktayım. Neyse, etkinliğe dönelim.

Aaa! duydum ki; Vahşi Fareler tekrar ortaya çıkıp yayılmışlar. Nedense bana daha önce bir yerden tanıdık geliyor bu durum ama...

Onları takip edip, daha önce yüzlerce defa kestiğimiz bu lanetli yaratıklarla tekrar ve tekrar yüzleşme vakti. Neden mi? Çünkü Spokko Amca bizim için üşenmemiş, böyle muhteşem bir etkinlik düzenlemiş. Kıymetinizi bilin!

Bu boş Nisan ayının, dandik Canavar Haftası etkinliğimin, sıradan canavarları ile ilgili görevleri zamanlanmış sekmesi altında bulacaksınız.

Size inanıyorum ve güveniyorum Master Witcher'lar. Sabredin! Nisan ayı da elbet bitecek. İşte o zaman bizim çağımız başlayacak.

Farewell!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder