15/04/2022

The Witcher: Monster Slayer - Stratejilerim

 

The Witcher: Monster Slayer - Strateji

Greetings!

Witcher'lar, eski bir kardeşiniz olarak, oyunda kendimce uyguladığım stratejileri ve kendi oyun tarzıma ait prensipleri bu post altında sizlerle paylaşacağım.

Şimdilik aklıma gelenleri yazıyorum. Zamanla eklemeler yapacağım. Sizin de taktikleriniz, stratejileriniz varsa yorumlarda belirtirseniz, gönderi içerisine eklerim.

Stratejiler:

  1. Daha fazla Gold Coin (GC): Günlük görevler kısmında her gün 3 yeni görev geliyor. Bu görevler genelde 50, 80 ve 100 Gold Coins ödüllü oluyor. Aslında 1 defaya mahsus bu 3 görevden birini günde yalnız 1 defa değiştirme hakkımız var. Yani, görev panonuzda 50 Gold Coins veren bir görev varsa, bu görevi farklı bir görev ile değiştirmek mantıklı olacaktır. Çünkü bir sonraki görev daha fazla Gold Coin verebilir. Hatta 1'den fazla 50 Gold Coins görevi varsa panonuzda, size göre yapılması en zor olanı değiştirmeniz daha mantıklı olacaktır.
  2. Bir taşla iki kuş: Günlük 3 adet Nemeta temizleyerek daha fazla Gold Coins kazanabiliriz. Ancak, günlük görevlerdeki şartları sağlayan bir Nemeta bulursak 1 taşla 2 kuş burmuş oluruz. Örneğin; günlük görev panosunda 100 Gold Coins ödüllü "1 Noonwraith öldür" görevi var. Noonwraith olan bir Nemeta bulup temizlediğinizde 100 GC Noonwraith görevinden, 50 GC de Nemeta'dan alıp iki görevi tek işlemde halletmiş olacaksınız. Tabii ki bu sürekli olarak yapılabilecek, kilometrelerce yürünecek bir uğraş için gereksiz. Denk gelirse aklınızda olsun diyerekten paylaşıyorum.
  3. Asla çöpe atma: Gülük olarak gelen 3 görevi bazen değiştirmemize rağmen çok zor veya o gün tamamlayamayacağımız bir görev gelebiliyor. 3 görevden 1'ni ertesi güne devredebiliyorsunuz. Hiçbir şey yapmanıza gerek yok, otomatik olarak ertesi günü tekrar karşınıza çıkıyor. Bu yüzden görevleri silerek GC kaybetmeyin. Örneğin; 50 GC lik bir görevi değiştirdiniz ve 100 GC lik "1 Werewolf öldür" görevi geldi ama dolunaya daha ok var. Bu görevi silmeyin, üstelik yüksek GC li bir görev. Belki bir Nemeta'da Werewolf'a denk gelebilirsiniz, gelmeseniz bile gerekirse diğer görevleri tamamlayarak bu görevi sürekli ertesi güne devredebilirsiniz. Veya devredecek görev 1'den fazla ise en yüksek GC veren görevi devredersiniz.


Prensipler:

  1. Sadakat Zinciri: Oyunda arkadaşlar arası hediyeleşmelerde, kim bana hangi tür hediyeden gönderdiyse, ben de genellikle ona aynı tür hediye gönderiyorum. Örneğin; arkadaşım bana Alchemist's Pack gönderdiyse, ben de ona Alchemist's Pack gönderirim. Bu sayede sadakat zinciri korunmuş olur. Genelde de şu anda bu şekilde çok iyi gelişiyorum. Kime ne gönderdiysem onlar da bana aynısı ile dönüş yapıyor. Oyunu çok mantıklı oyuncuların oynadığı kesin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder