06/04/2022

Canavar Haftası - Grave Hags


Canavar Haftası - Grave Hags

Greetings!

Witcher! Witcher! Witcher!

Nasıl geçiyor Nisan ayınız arkadaşlar? Ben hala kendime gelemedim. Bu nasıl boş geçen bir ay olabilir, hala aklım almıyor. Neden böyle yaptın be Spokko Amca. Neyse, konuya döneyim. Yeterince isyan ettim zaten.

Spokko'dan bu haftaki etkinlik için gelen postayı çeviriyorum. Umarım siz de benimle aynı fikirdesinizdir.

---

Bir mola vereceğini düşündün, değil mi? Hiç şansın yok! Mezar Cadıları inlerinden çıktı. Onların tuhaflıkları kontrolden çıkmadan önce bunu araştırmanı istiyorum.

Kılıç ustalığınızı geliştirmek için bu haftaki Zamanlamalı Görevlerine git.

Kaybedecek zaman yok!

Unutma, bu yeni canavar genellikle insan yerleşim yerlerinin yakınında bulunur.

---

Diyeceğim bir şey yok dostlar. Nisan'dan ümidim kesik. Mayıs'ta umarım yüzümüz güler.

Farewell!




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder